söndag 6 mars 2011

Sköna söndag!


Idag har jag varit utomhus. Ute i den riktiga naturen. Det är sant!
Viktor och Linus ringde till Tette för de ville tillbaka till pulkabacken. Eftersom en alltid är på tvären så ville inte Emil vara med, så vi bestämde att han och jag skulle komma efter, lagom till korven...
Ringde till Tette när vi var på väg för att höra var dom var nånstans och hon försökte förklara, när vi hållit på med det ett tag ropar till slut Viktor mitt i pulkabacken att Emil är ju med så han kan ju berätta för mej var dom var igår.... Det är ju tur att nån har hjärnan i behåll...
Supersmart att först stå och tvätta alla pojkarnas kläder för att dom luktar eld, sen de var på fisketur och sen går vi och sätter oss vid en ny brasa så t om kameran luktar...
Jaja, myyyysigt var det i alla fall och pojkarna åkte pulka och solen sken och jag hade senap med mej!

6 kommentarer:

  1. kameran, glasögonen mobilen... allt luktar.. glasögonen fixar en tvätt i maskinen, det vet jag, men hur är det med kameran och mobilen?

    du har erfarenhet av mobiltvätt va mamma?

    SvaraRadera
  2. Jepp, den e tvättbar, men man hör inte den man pratar med så bra sen.... ;-)

    Kameran har jag hittills inte testat att tvätta, peppar peppar...

    SvaraRadera
  3. okej. mobilen men inte kameran alltså... då kör jag på det! 40 grader eller...

    SvaraRadera
  4. ja det blir bra! Sen ska den in i ugnen en stund också på ganska låg temperatur!

    SvaraRadera
  5. phu! tur att du sa det! för de hade jag ingen aning om!

    tette

    SvaraRadera