måndag 31 januari 2011

Dagens första pass avklarat

2 tappra pumlor vaccinerade....

I lördags frågade Viktor - du kommer väl på måndag?!
Tur att jag hade läst veckobrevet så jag fattade vad det handlade om!

Så nu har jag varit i skolan och kramat och djupandats, men det kanske var onödigt, dom påstår att röda hund är en tjejsjukdom... Upptäckte också att dom glömt bort höger och vänster...

Hade sån tur så jag stötte på Linus också och fick kram av honom med, så nu ska jag väl klara mig till på fredag!

Dags att stoppa näsan i en bok....

2 kommentarer:

  1. duktiga dom är då!

    förövrigt var v skitförbannad igår! De är inte han som sagt de där med mormors strumpor, de är e!

    -Hon ser ju inte skillnad på oss!!!!!!!

    De här övergår mitt förstånd!

    SvaraRadera
  2. Jag är den första att erkänna att jag ofta blandar ihop dem! Men nu tycker jag faktiskt att det känns som att Viktor inte tar på sig nånting han sagt längre!

    Den där kommentaren tog jag inte heller på utseendet utan på rösten, och det brukar ju vara säkraste sättet att skilja dem åt! Ska inte det heller funka längre?? Jobbigt ;-)

    SvaraRadera